Zoeken in deze blog

Wordt ook lid van de censuurvrije social media

donderdag 5 december 2019

Manifesteer meer geld en overvloed in je leven met 'The law of attraction'


Hoe manifesteer je meer geld en overvloed in je leven met 'de wet van aantrekking?'


Iedereen wil graag een goed leven, en het 'goede leven' is ook voor iedereen weggelegd. Sterker nog: HET IS JE GEBOORTERECHT!

Door allerlei omstandigheden, die je in feite zélf hebt aangetrokken, kan het zijn dat je verkeert in een staat van 'gebrek'.  Door negatieve gedachten over geld en jezelf 'onwaardig' voelen, trek je juist díe situaties aan die je níet wil!

'Ik ben het niet waard'
'Ik heb altijd pech'
'Ik verdien het niet om geld te hebben'

... etc., etc.

Als je heel goed oplet, ben je in feite de hele dag bezig met een trilling uit te zenden naar het Universum van dingen die je eigenlijk NIET wil, door je ongeloof in jezelf en door het constant uitspreken van negatieve woorden.

(advertentie)



Wat als we dit nu eens zouden omdraaien?

Als je eenmaal doorhebt dat je kunt manifesteren wat je wél wilt, zul je de negatieve affirmaties niet meer zo snel gebruiken en opletten op de woorden die je dagelijks uitspreekt. Je woorden hebben een bepaalde 'trilling' en, gelijke trillingen trekken elkaar aan, dit is nu eenmaal een universele wet.

Positieve affirmaties helpen jou om te bereiken wat jij wil!

Door het dagelijks uitspreken van positieve affirmaties kun je negatieve situaties omkeren en sturen naar datgene dat jij graag wil bereiken in jouw leven, bijvoorbeeld méér geld, méér liefde, méér leuke en goede vriendschappen en over het algemeen gewoon fijne en positieve situaties in jouw leven.

Hoe werken positieve affirmaties?

Het uitspreken van positieve affirmaties moet je doen in een vorm 'alsof het al zo is'. Dus:  Ik HEB een heleboel geld. Ik ben een miljonair. Ik barst van het  zelfvertrouwen. Geld komt altijd naar mij toe, vanuit onverwachte hoeken. Ik heb het geluk altijd aan mijn zij. Geld komt naar mij toe in lawines van overvloed!

Een handig boek over positieve affirmaties dat ik kan aanraden is het boek 'Ik ben wat ik denk, van Louise Hay'

Doe het NIET op deze manier: 

'Ik wil geld, stuur mij alsjeblieft geld'. 'Ik heb geld nodig en vraag de engelen om mij geld te sturen'. Als je affirmeert vanuit een positie van 'gebrek' zul je 'gebrek' manifesteren in jouw leven. Hou je affirmaties dus altijd positief, omdat je juist dan positiviteit aantrekt. Dit werkt door in alle gebieden in jouw leven. Niet alleen op financieel gebied. Wees positief, ook al vóel je je negatief. Je zult je positiever gaan voelen door het dagelijks doen van positieve affirmaties.

De bedoeling van positieve affirmaties is dat het jouw bewustzijn verschuift naar een meer overvloedig en gelukkig bewustzijn. Je raak door het doen van positieve affirmaties meer in een staat van geluk, waardoor je inééns de overvloed gaat zien die je al hebt. Daarom is het altijd belangrijk om dankbaar te zijn voor wát je hebt, ook al ben je ogenschijnlijk in een armoedige situatie. Wees zelfs dáár dankbaar voor, omdat je dan meer geluk aantrekt en je niet in een depressieve sfeer blijft hangen, waardoor je feitelijk meer ongeluk en depressiviteit zult aantrekken! Dat is nu eenmaal hoe 'The law of attraction' werkt! Spreek de affirmaties uit alsof het al zo is.

Herhaal deze positieve affirmaties voor minimaal 21 dagen en zie de positieve veranderingen in jouw leven:

Onderstaande video bevat een reeks positieve affirmaties die je minimaal 21 dagen achtereen uit moet spreken om jouw leven en de toestroom van (financiele) overvloed in jouw leven te bespoedigen. Door de trilling van het uitspreken van de woorden in de video veroorzaak je een positieve vibratie waardoor je meer geld en financieel geluk zult aantrekken. Ik doe hetzelf ook al een tijdje en het valt mij op dat er vanuit onverwachte hoek vaak (al zijn het vaak kleine beetjes) geld naar mij toekomen, op heel mystieke wijze. Het is de trilling in jouw eigen stem die dit veroorzaakt en het is een vorm van positieve magie!

Probeer het eens uit en zie welke positieve veranderingen het teweeg zal brengen in jouw leven.



Om mijn website en werk te steunen en te zorgen dat ik mijn blogs kan blijven schrijven voor jullie, worden donaties erg gewaardeerd.

Je kunt een donatie doen aan mijn website door op onderstaande PAYPAL button te klikken en een bedrag over te maken!


Ik waardeer het enorm als je mijn blogs deelt op Socializen, Twitter, Facebook of elke andere vorm van Social media waarvan jij lid bent


Andere artikelen die je misschien interessant zou kunnen vinden:



Als je lid bent van Socializen  (het beste alternatief voor Facebook) is het natuurlijk leuk als je wat centjes kunt bijverdienen door n...



Er is nu een Nederlands alternatief voor Youtube! Facebook alternatief Socializen heeft vorige week een eigen videostreaming dienst...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.post-body img { border: 5px solid #ccc; float: left; margin: 15px; -webkit-transition: margin 0.5s ease-out; -moz-transition: margin 0.5s ease-out; -o-transition: margin 0.5s ease-out; } .post-body img:hover { margin-top: 2px; }